Dersom man som tilgangsstyrer åpner en eskalert systembruker-forespørsel fra brukerflaten og godkjenner denne, vil man bli redirected tilbake til siden der man åpnet forespørselen. I følge en systemleverandør er dette problematisk, siden de forventer at redirectUrl de har satt på forespørselen blir kalt ved godkjenning. Skal vi da endre oppførsel til å logge bruker ut og redirecte?
Dersom man som tilgangsstyrer åpner en eskalert systembruker-forespørsel fra brukerflaten og godkjenner denne, vil man bli redirected tilbake til siden der man åpnet forespørselen. I følge en systemleverandør er dette problematisk, siden de forventer at redirectUrl de har satt på forespørselen blir kalt ved godkjenning. Skal vi da endre oppførsel til å logge bruker ut og redirecte?